3.5.13

格格蒜蓉芝士包

幾日天氣報告都話會落雨,睇怕weekend最佳活動都係留喺屋企發呆。為免聽朝起身冇早餐食,最好今晚放工經過麵包店買埋早餐。平時早餐多數都係食港式麵包,所以週末盡量都會揀方包或法包。不過香港咁潮濕,法包放過夜後,好多時都會變腍,食前焗一焗熱佢,會好食好多。早排喺網上見到一個做法,幾有趣,經改良後,就變成以下的格格蒜蓉芝士包 =P 製作簡單,除咗可以做早餐,亦可以用來配意粉或西湯~

以下的份量是一個小法包的份量,同樣做法可用改用長棒型法包(份量就要自己加減喇)。至於芝士方面,可以隨意自選喜歡的口味,今次我選用咗較淡味o既 gouda cheese。





法包 1個(或一條)

牛油  2湯匙(加熱至溶)
橄欖油  1湯匙
洋蔥  1湯匙, 切幼粒
蒜蓉 1茶匙
鹽及黑椒  少許
刁草  少許
蔥粒  少許
芝士  約20克, 切成約半吋方塊




1. 小心地將麵包成一格格(注意: 不能切到底,底部要留約1厘米,切斷咗就救唔返 =P )
2. 將牛油、橄欖油、洋蔥、蒜蓉、蔥粒混合,再以刁草及鹽/黑椒調味
3. 在每格的中間,塗上少許蒜蓉牛油,再放一至兩片芝士
4. 以180C 焗約10分鐘至芝士開始變軟即可取出





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...