20.6.12

香草野菌炒菠菜

人餸又出場喇 ! 大家見我哩排冇乜出食譜就知道我好忙啦 (其實早排係因為屋企上唔到網所以post唔到 =p ) 。  好啦,我應承大家,我會乖乖地,好似今晚咁三更半夜,都盡量出食譜啦~ 不過事先聲明,因為真係比較忙,所以,將來幾個禮拜都係懶人食譜居多,請各位讀者見諒 ~~~

至於今晚哩個餸,其實夏天食嗰時可以預先煮好,再雪凍做冷盤 ! 真係一個很唔錯o既食法 (不過做冷盤嗰時我通常會加少少豉油拌勻,味道會好啲)






菠菜  1札
野菌 (秀珍菇或本菇)
乾刁草  1/2茶匙
百里香  1/2茶匙
蒜蓉  1茶匙
鹽及黑椒  少許
糖  1/2茶匙
橄欖油  1湯匙



1. 先將香草加入橄欖油,讓味道混合(約30分鐘)
2. 菠菜洗淨後,將葉摘下來(分開莖部同葉)
3. 以中火,用香草橄欖油爆香蒜蓉,先加入菠茶的莖,炒約2分
4.再加入葉及野菌,炒至葉轉軟身,加入鹽,黑椒及糖作調味,炒勻即可

***若要做冷盤,盛起後可加入少許豉油拌勻,雪凍後即成美前菜 !


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...