2.12.11

滷水牛展

滷水真好食,又容易整。每個月總有一兩餐會整來食,通常我都會揀唔係好得閒煮飯嗰晚整(之前嗰晚整定),一返熱就食得,好方便。我好鍾意整滷水牛展,又可以當頭盤,又可以當餸,或者配麵。其實只要有心機,唔需要千幾蚊o既壓力煲,只用一個普普通通o既不銹鋼煲都可以做到好腍。我用咗自家製o既滷汁,懶的話,可以買。值得一提就係用完之後,我會留返啲滷汁(下次用),個汁啲味會越來越濃,越來越好味!






自家滷汁  約3杯(食譜)
牛展 1條



1.將滷汁滾起,加入已洗淨的牛展
2.滾後轉細火放上蓋子,炆約15分鐘後熄火,靜置至煲變回室溫
3.將滷汁滾起,反轉牛展,再轉細火,同樣放上蓋子炆約10分鐘,熄火後靜置
4.當煲回到室溫時,重覆步驟3,共約三至四次後牛展會變得好腍(較大件的牛展可能要重覆多一至兩次)
5.食前可將牛展切成片,淋上少許滷汁即可

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...