19.5.11

滷水拼盤

好多時返工太忙,為咗慳時間,會買現成醬汁。但有時,為咗味道,我仍然會堅持自家製。鹵水汁就係其中一樣我會自家製的醬汁,始終街買到的,味道會差一點...差一點"家"的味道。鹵水汁有一個好處,就係可以重用,每次用完後,只需放回雪櫃即可保全一段時間。以下係我自己會用o既份量,大家可按個人口味調教自己的"自家製"




材料:
老抽 150毫升
生抽 250毫升
花椒   2湯匙
八角   5粒
甘草   4片
桂皮   4塊
清水 500毫升
冰糖 約1/2杯
玫瑰露酒 100毫升

全雞翼 8隻
雞腎 4隻,切半
雞蛋 4隻
花生 1/2 杯, 預先浸約2小時



製作:
1. 除了冰糖及玫瑰露酒,將所有鹵汁材料同煲(滾水後可轉細火慢火)
2. 30分鐘後,可加入冰糖及玫瑰露酒,拌勻至冰糖完全溶掉,熄火,將鹵汁過篩
3. 雞翼洗淨後切件備用
4. 雞蛋先用滾水煮熟(約8分鐘),取出,輕力壓碎蛋殼
5. 將鹵汁煲滾,加入花生及雞腎,滾後可轉細火,鹵30分鐘
6. 30分鐘後可轉大火,加入蛋及雞翼,滾後轉細火,約20分鐘後,美味的雞拼盤就完成了!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...