24.7.15

蜜汁烤雞槌

雞翼我鍾意食 ♫ 不過食得多有時都要轉轉口味 (老公要新鮮感 :P ),所以今次特別選用了雞翼槌。其實無論是全雞、雞翼或雞槌,要好食最重要都是醃製時間。一般醃雞,我會預2小時或以上(若果時間不足落調味時就要重手少許),不過時間始終是最佳的調味。

今次試用咗焗爐嘅hot air grill設定, 效果好好, 可以做到外脆內軟。用熱風設定我覺得最好用烤架, 讓熱風可以360度將雞槌"包圍",確保底面都做到脆皮效果。要做到皮脆,有一個小秘訣,就是要讓雞皮表面風乾才開始焗 (放在烤架上約15-30分鐘),上網見過有人用風筒吹乾,我就覺得有點怪,所以唯有等它自然風乾。








Sadia 雞翼槌 一盒 (約8-9件)



鹽/黑椒  各1/2茶匙
豉油  1湯匙
米酒  1湯匙

蕃茜(切碎)或芝麻  少許

蜜糖  2湯匙



1. 調味料混合後用來醃雞槌(最好2小時或以上)

2. 將雞槌放在烤架上,用220C焗約15分鐘
3. 取出,塗上蜜糖後用180C再焗約5分鐘
4. 襯熱灑上蕃茜即可

2 則留言:

  1. 請用咩蜜糖焗先唔會變酸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用普通蜜糖咋 (本地嗰啲ok, 煮餸唔洗買貴蜜糖), 一般蜜糖加熱後唔會變酸, 如果變酸有機會蜜糖變壞咗, 香港夏天好熱同潮濕, 食物較容易變壞

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...