18.11.11

自家他他醬(tartar sauce)

我係一個典型女仔,最鍾意行街,尤其係行超市嗰時,見到啲新產品隻眼就會發光。我個廚櫃,最多就係醬同調味料,前兩日數過,大大小小有四十幾支,講俾人聽都冇人信@@ 所以近個幾月,我不斷同自己講,唔好再買。前幾晚突然想食炸魚(同薯條),為免又買咗支醬,唯有搵食譜自家製他他醬。原來好容易,剛好我屋企又有酸瓜(又係食淨半樽),味道唔錯,我諗住遲啲改良吓個食譜,用來做三文治醬 =) 不過,塊魚呢...因為用得太少油,啲色水唔係咁靚呢,請大家多多包涵 ^_^






蛋黃醬  1/2杯
甜酸瓜(gherkin)  1條(約1湯匙),切幼粒
洋蔥  1湯匙,切幼粒
檸檬汁 1湯匙
鹽及黑椒  少許





1.將所有材料攪勻,放回雪櫃最少一小時讓味道混合

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...