18.7.13

葡國辣肉腸蕃茄意粉

門手信,你會諗到買咩呢 ? 豬肉乾,杏仁餅? 最近同朋友去澳門一天遊,佢介紹咗一樣幾特別o既手信,叫我一定要買...就係葡國辣肉腸! 點解要喺澳門買返來呢? 原來喺澳門啲雜貨舖買辣肉腸好平,平時喺香港啲超市到買,一條三四百克的最少都要六七十蚊。大家估下喺澳門雜貨舖買要幾多錢? 只售十九大元 ! 你話咁平係咪要買多幾條返來呢? 唯一有少少麻煩o既就辣肉腸本身要雪住(店主話由葡萄牙返貨嗰時係常溫的....佢話為咗方便先放入雪櫃,即使買回家後唔雪都冇問題)。不過我自己覺得放過入雪櫃o既食物最好都係keep 住雪,所以為咗買手信,我地都改咗行程,去碼頭前最後一刻先買辣肉腸。

幾日煮意粉,第一時間就諗到用辣肉腸。其實隨了用來煮意粉,仲可以用辣肉腸來做湯和小食,遲些再出其他食譜啦 =)


***

後記: 我所講的雜貨舖其實是雀仔園街市對面的一間小店 - 其實去到雀仔園街市, 最緊要是食 ! 有80年代的茶樓(細細間的)街邊檔有炭燒豬扒包、腸粉、蒸糕點和茶粿。值得一去。如果是坐的士去的話,可以同師傅講是皇都酒店附近,落車行一兩條街就到。




葡國辣肉腸   約200-300克(按個人喜好),切條
長通粉   約200-300克(2人份)
蕃茄   2個,切件
水  約1/3杯 (喜歡較濃味可用上湯取代)
蒜蓉   1茶匙
牛至 (oregano)   1/2茶匙
羅勒   1/2茶匙
鹽/黑椒




1.  先將長通粉煮至al dente (包裝上多數都會標明烹調時間),瀝水備用
2. 意粉出水期間,可準備其他材料
3. 冷鑊落辣肉腸,用中火慢慢讓辣肉腸出油,加入蒜蓉炒香
4. 加入蕃茄、牛至及羅勒,炒至蕃茄開始轉軟身,加水煮1-2分鐘
5. 轉大火,加入長通粉,煮至意粉完全吸收蕃汁(約2-3分鐘)
6. 按個人口味以鹽及黑椒調味,炒勻即可上碟

2 則留言:

  1. 你好~我想問"澳門啲雜貨舖"有無鋪名同地址?

    回覆刪除
  2. Hi Kid,
    我上次去咗雀仔園街市對面嗰間"雀仔園超市", 其實去嗰到目的主要係食野, 有舊式茶樓, 街邊檔有即叫即做炭燒豬扒包, 腸粉同茶粿

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...