1.12.11

冬姑炆海蔘

鍾意食海蔘,因為有好多骨膠原。今次哩條海蔘真係好靚,好厚肉,係阿媽幫我買(實不相瞞,我唔係好識買海味),仲係幫我發埋^_^真係慳水慳力。 其實海蔘唔難煮,不過我通常都會加啲肉(排骨或雞)入去一齊炆,因為淨係用醬料炆個味會冇咁豐富。炆海蔘,我通常都唔打芶,因為海蔘有大量骨膠原,會自然令個汁稠,無須再加生粉芡。





海蔘  1條,切件
冬菇  約20隻,浸軟去蒂
雞  半隻,切件
薑  3-4片



(雞)
豉油  2湯匙
糖 1茶匙
麻油 1茶匙


(冬菇)
蠔油  1 1/2湯匙
紹興酒 2湯匙
水 1/4杯
冰糖  1湯匙


(海蔘)
蠔油  1 1/2湯匙
上湯(或水) 約1/2杯
糖 1茶匙





1.先用調味(雞)將雞件醃最少30分鐘
2.以中火,先爆香薑片,加入雞,煎至幾面金黃,盛起備用
3.不用洗鍋,加入冬菇及調味(冬菇),滾後轉細火,炆20分鐘
4.轉回中火,加入海蔘及調味(海蔘)拌勻,滾後轉細火,炆約20分鐘(視乎海蔘的厚度)
5.加回雞件拌勻,再炆20分鐘即成(小貼士:要注意水份,若太小水的話,可再加1/4杯水,以免乾水)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...