6.1.13

芥末蜜汁燒雞

...數一數, 都好似有一段時間冇出食譜喇...只怪公私事忙。今日終於有少少時間,好啦,揀個容易啲O既食譜同大家分享啦 =)

哩個芥末蜜汁醬除咗可以醃原隻雞之外用來整雞翼同豬排都好好味架,且製作簡單,食落仲有餐廳的水準(真係呃到人架)。而最正的地方...就係可以用來BBQ! 上次我帶左一隻去燒野食,超受歡迎(講緊隻雞),只用兩至三隻义就可夠力撐起隻雞,必試!

今次我用咗有原粒芥末的芥末醬,因為焗完出來多啲粒粒好似靚啲。不過若果買唔到話,可以用一般的dijon mustard,一樣好味。另外一提,蜜糖我係選用了一般去燒野食十蚊一樽的蜜糖(我覺得食味冇大分別,不用買六七十蚊一樽咁貴)






雞  1隻



原粒Dijon mustard(第戎市芥茉)  3湯匙
蜜糖  3湯匙
檸汁  1茶匙
鹽  1/4茶匙
乾蕃茜  約1/4茶匙





1.雞洗淨後用廚房紙印乾備用
2.將所有調味混合,均勻地塗在雞上,醃最少2小時(天氣熱的話就要放回雪櫃)
3.焗前30分鐘由雪櫃取出令雞回到室溫
4.用少許油塗抹焗盤(以免黐底)
5.以175-200C焗約35-40分鐘(溫度可按個別焗爐調教)
小貼士:頭15分鐘可用鍚紙蓋頂,以免頂部過份燒焦
6.取出後靜置5分鍾先切開有助保存肉汁






沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...