12.7.11

矽膠保鮮膜


由讀書嗰時,就已經好鍾意行無印良品。以前當然係買單行簿同筆,到幾年前,開始留意佢地啲廚具。雖然好貴,但睇吓都會好開心,有時攞吓靈感,行開十蚊店,搵吓類似o既代替品。


最年興起矽膠杯蓋,辦公室內,幾乎每個女同事都用緊。原來無印都有賣...不過,係全透明白色...冇咩特別。引起我注意o既,係放喺隔離o既矽膠保鮮膜。見到佢個display,黏力都唔錯,所以買咗塊返屋企。








返到屋企即刻玩吓新玩具。唔好睇佢啲邊唔貼,其實佢都幾貼個碗面,不過細啲o既碗容易啲貼啲。大碗就要"玩"一陣先可以令佢貼貼服服。另外一提,就係磨砂碗; 因為我屋企都有好幾隻,一定要試埋。不過哩塊矽膠似乎同磨砂唔係朋友,因為比起玻璃碗真係冇咁貼。


至於保養方面,只要用清水洗,自然乾便可。



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...