17.10.13

香草鹽焗蝦

兩個星期去咗土瓜灣一間餐廳仔食晚飯。當晚老闆介紹咗"必食"的招牌低溫焗雞,煮法有六七種,最終揀咗時令o既栗子配黑松露菌醬。我係第一次食黑松露菌同栗子哩個配撘,又真係估唔到兩樣野味道咁夾。遲啲有時間要研究吓點煮...成功的話就同大家分享啦~

除咗低溫焗雞之外,嗰晚仲試咗個鹽焗蝦。鹽焗雞或者椒鹽蝦就食得多,鹽焗蝦就真係第一次。煮法尤如其名,真係用鹽去焗啲蝦。早兩晚終於有時間上網搵咗幾個食譜試煮。值得一題就係哩個食譜最好用粗鹽,用幼鹽的話焗用之後啲鹽會好似麵粉咁黐住哂啲蝦殼(脫殼時鹽仲會黐埋啲蝦肉到...令到蝦變得超咸)。焗前我用咗少少橄欖油塗在蝦殼表面,令到蝦出爐後蝦殼會變得脆脆。 至於香草方面,蕃茜是用鮮的,刁草同羅勒都係貪方便用乾貨(用鮮的相信味道會更香)。







海中蝦  10隻
橄欖油  1湯匙

粗鹽   約一磅
蕃茜  1湯匙(切碎)
刁草  1/2湯匙
羅勒  1/2湯匙
黑椒  1湯匙




1. 焗爐先預熱至200C
2. 蝦沖洗後剪去蝦鬚及腳,再用廚房紙或布印乾
3. 將橄欖油(薄薄一層便可)塗在蝦殼上,備用
4. 粗鹽倒入焗盤內,與其他香料混合,再放入焗爐,將鹽預熱
5. 約5分鐘待鹽加熱後便可取出,再將蝦藏在鹽裡(小貼士: 注意要將整隻蝦藏於鹽內) 
6. 將焗盤放回焗爐,視乎蝦的大細,中蝦要焗約8分鐘,細蝦約5分鐘


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...