18.10.12

三文魚白酒忌廉汁千層麵

工多數唔係攰就係懶,煮意粉時通常都會用現成白汁。不過週末就唔同,盡量所有野都會cook from scratch,即係用原材料,自己煮醬汁。其實大部份喺超市買到o既汁料都可以喺屋企自家製,少啲味精之餘亦可以少食防腐劑,有時想健康啲真係唔懶得~

雖然話係cook from scrach,今次都係有少少"出貓",三文魚是用了罐頭的,另外...千層麵都係用現成的(早排喺上海街見到部意粉機,下次買返來玩吓先,遲吓研究到意粉食譜再同大家分享)







千層麵  4-6片
洋蔥  1/2個,切粒
蒜蓉  1茶匙
三文魚  1罐
蝦  約10隻
帶子  約5-6隻
牛油  8湯匙
麵粉  2湯匙
白酒  1/4杯
忌廉  1杯
鹽及黑椒  少許(可用白胡椒代替)
巴馬臣芝士(選擇性)  適量




1.蝦及帶子洗淨後切粒
2.以中火,溶掉牛油,爆香蒜蓉及洋蔥(至洋蔥轉透明)
3.將麵粉灑在牛油上,拌勻至麵粉與牛油混合
4.加入白酒,拌勻後加入海鮮及三文魚(小貼士:可加入三文魚汁,意粉醬會變橙色,不過會更好味),炒勻後加入忌廉
5.煮至滾,醬汁滾後會變稠,用鹽及黑椒調味後熄火備用
6.在局盤裡先放少許汁,再放上一片麵,如此梅花間竹地砌4-5層 (可在最頂層灑上芝士)
7.用190C 焗25-30分鐘即成

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...