6.12.13

柑橘沙律

食會往往都是肉多菜少,所以我好喜歡做沙律,因為容易準備且可以令朋友吃得健康點。最簡單的當然是買包"mixed greens" 或 火箭菜(想加誠意分可加幾片蕃茄和紅蘿蔔絲),淋上日式芝麻沙律醬,整個過程10分鐘內可完成。想pro一點則可以買兩顆羅馬生菜加一包 "caesar salad kit",有齊麵包粒,煙肉粒,芝士碎同醬汁,洗菜後一混合即可以食。但係如果想突出少少,就一定要花點心思。以下介紹的柑橘沙律,做法簡單,顏色鮮艷,食後感覺清新,而最主要,是做法簡單 (連切橙都是20分鐘完成)。

今次我用了橙、西柚和韓國柑(較中國柑清甜),其實亦可選用其他柑橘類生果(見過有食譜用檸檬,不過我覺得太酸了),最緊要是顏色要有點不同,砌出來效果先夠搶眼。至於沙律汁方面,我加了一點蜜糖,因為橙和西柚本身帶點酸味,要加一點甜味平衡一下。






橙  1個
西柚  1個
韓國柑  1個
沙律菜  隨意

(沙律汁)
紅莓乾  約20粒, 切半
橙皮蓉  約1/2茶匙
橄欖油  1 1/2湯匙
白醋  1 1/2湯匙
蜜糖  1湯匙
鹽/黑胡椒  各1/8茶匙




1. 先將橙洗淨,用磨蓉器或刨絲器刮出橙色蓉
2. 將沙律汁配料混合,備用
3. 橙、西柚和柑,沿邊切去外皮後切成片,鋪在沙律菜上 (小貼士: 切生果時最好用較利的刀,建議用陶瓷刀或沒有牙的刀,以免汁液流失)
4. 食前將沙律汁淋上即可

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...