12.9.15

焗豬扒飯

港物價貴租又貴,今時今日去茶餐廳食飯,一個set 都要 $40-50,而重點,碟頭還要比以前細。有時情願在家中煮即食麵都不願落街食飯。沒有去茶記一段時間,最掛住焗豬扒飯,其實在家亦可以做到茶記的味道,雖然步驟多,但唔算難。

焗飯當然要配炒飯底,不過如果想慳時間,用白飯亦可 。有睇 <食神> 都知,炒飯一定要用冷飯,不過若果沒有的話亦可即時煮(煮時用九成水,讓飯可較乾身) 。至於將汁,可視乎個人喜好控制稀稠,我喜歡較稠的醬汁,所以只落了 1杯雞湯。若果喜歡較稀的茄汁醬,可落1 1/4杯,不過始終是焗飯,不建議煮到醬汁太稀,否則焗時飯會吸收汁的水份,令到飯底發脹變腍。

至於芝士,我用了mozarella 同 parmesan (mozarella 可做到一絲絲的效果,parmesan 焗起有點脆面,好香口)。最後要提一提,豬扒煎好後最好切成條再放回飯面,食時會較方便。今次醬汁比較濃,所以只要用質素較高的冰鮮豬扒就可以。




Sadia 有骨豬扒 2塊
麵粉  少許


(豬扒醃料)
生抽  1湯匙
糖 1/2 茶匙
黑胡椒粉 1/4茶匙

(飯底)
蛋 2 隻, 打散
蒜蓉 1/2茶匙
冷飯 2 碗

(醬汁)
蒜蓉 1茶匙
洋蔥 1/2個, 切條
番茄 2個, 切件
茄膏 2湯匙
雞湯 1 - 1 1/4杯
麵粉  2湯匙
鹽/糖/黑椒  各1/4茶匙

水牛芝士/巴馬臣芝士  各1/4杯



1. 醃料混合後醃豬扒最少30分鐘,期間可準備其他材料
2. (炒飯底)用少許油,炒香蒜蓉,加入冷飯,炒熱後加入蛋炒香,盛起,放在焗盤備用
3. (醬汁) 先爆香洋蔥和蒜蓉,加入蕃茄和茄膏再炒2-3分鐘
4. 麵粉和雞湯混合後倒入蕃加裡,用鹽/糖/黑椒調味,煮至醬汁變稠,盛起備用
5. 在已醃好的豬扒上撲麵粉,用高火煎香兩面至金黃,放在炒飯上 (豬扒可切件)
6. 淋上茄醬,再灑上芝士碎,在預熱230度焗爐裡焗 15分鐘,至芝士表面金面即可

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...