10.8.11

雜菌扒豆腐

唔知點解,哩排超市好多菇菇賣。外國菇、中國菇、韓國菇、日本菇,真係唔知點揀 @_@。因為之前食咗太多肉,所以想食得素啲。今次哩個餸用咗三款菇,其實用咩菇都得,不過我特登用咗三種唔好口感o既菇,令口感豐啲。另外,若果家裡冇鮑汁,可用蠔油代替。




硬豆腐 2塊
草菇 約150克,切半
本菇 約150克
金菇 約150克
蒜蓉 1/2茶匙



鮑汁 3湯匙
水 6湯匙
生粉 2茶匙



1.硬豆腐先切成片(約半寸厚),用少許鹽醃約30分鐘(豆腐出水後,用廚房紙印乾)
2.以中火,煎香豆腐的兩面至金黃。排在碟上備用
3.爆香蒜蓉,再加入菇類,炒至金菇軟身
4.將調味混合,再加入菇裡加熱,煮至汁變稠即可淋在豆腐上



2 則留言:

  1. 我愛茶樹菇...不過茶樹菇用黎燜會好食d, 因為味道鮮美及較濃

    回覆刪除
  2. lol
    eating a vegetarian dish every now and then helps the digestive system
    XD

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...