22.6.11

唧花曲奇

一路以為唧花曲奇鬆化係因為牛油成份高,但係原來係因為打牛油時打咗好多空氣入牛油入面先會鬆化。即是話,假使用同一個食譜,打牛油的時間不同都會做出唔同o既口感。


其實我平時唔係好鍾意"量"食材,因為煮餸都係約莫咁落調味,唔需要好仔細量。但係整蛋糕同曲奇就唔可以咁求其,所有野都要量清楚。所以為咗整哩個曲奇,我特登買咗個磅。不過懶到極點的我,又點會咁神心每次都磅材料呢? 所以,今次麻煩啲,磅完後mark 低咗大約份量,下次可以唔洗用磅,用量杯都得。不過,因為香港天氣較濕,唔同季節整份量可能會差少少。


今次試唧玫瑰型...哈哈...都係要練習多啲呢~



















無鹽牛油 100克(室溫)
糖霜 25克(約8茶匙)
麵粉 75克(約8湯匙)
粟粉 25克(約8茶匙)
鹽 1/4茶匙










1. 糖霜先過篩,加入牛油,用電動打蛋器打至滑身,約3-4分鐘[打完後,牛油應該係近奶白色,質感應該似稠的忌廉] (小貼士:哩個係鬆化曲奇的關鍵步驟!)
2. 將麵粉及粟粉過篩,與鹽加入牛油裡,攪拌至勻
3. 麵圑放入唧袋(配合星星唧咀),唧出曲奇(小貼士:焗時,曲奇有機會化開小小,唧花時最好隔開1吋) 














4. 在預熱180C的焗爐裡,焗約10-12分鐘至表面金黃即可取出(小貼士:焗前放回雪櫃約15分鐘有助減少曲奇化開)



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...