顯示包含「salsa」標籤的文章。顯示所有文章
顯示包含「salsa」標籤的文章。顯示所有文章

26.9.13

魷魚沙沙

早兩日同舅父食飯,一輪風花雪月後舅父突然問起<自家廚房>的近況如何...哎呀...唔識答添 =P
確實2013年真係冇咩時間理過個blog...成日都冇事忙,都唔知啲時間去哂邊。襯哩兩日放完中秋長假,一於坐定定update 吓先。

雖然已經過埋中秋,但好似一點秋意都沒有,天氣熱悶, 都係鍾意食啲冰涼小食解解暑。之前幾個月因為屋企附近o既街市裝修,搞到買餸鬼咁唔方便。上星期街市終於重開,不過只係得幾個檔口開咗,值得開心o既係魚檔同海鮮檔都大咗,多咗選擇 =)  為咗支持吓啲街坊生意,雖然已經夠餸,都特登買咗啲魷魚仔,加埋落個頭盤到~

其實salsa 除咗可以配多士亦可以用來食粟米片,另一個食法就係配牛扒或雞柳(只需煎熟後再喺扒上面放少少salsa即可)。


17.5.11

帶子沙沙 (salsa)

salsa 好似係來自墨西哥,通常都係勁辣, 因為墨西哥人鍾意食辣。但係,若果當前菜/沙律,我會鍾意帶酸,可以開胃啲 ~

材料:
三色甜椒 (各半個), 切幼粒
蕃茄 1個, 切幼粒
檸汁 2湯匙
洋蔥 1/4個, 切幼粒
辣椒醬 1湯匙
帶子 12 隻

製作:
1. 帶子先洗淨, 用滖水灼熟(約3分鐘),盛起備用
2. 將其餘材料拌勻,放回雪櫃讓味道混合(約30分鐘)
3. 每一隻帶子都放一些salsa, 完成 !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...