25.7.11

乳酪羊扒仔

聽聞哩醃製方法係用來做souvlaki(希臘式串燒),不過食落,我覺得味道較似中東o既口味多啲。點都好,哩個一定要介紹。原來乳酪可以令肉質變腍亦唔會蓋過肉o既香味,用來做牛肉亦可以。


雖然今次我冇用來做串燒,不過一樣咁好食。若果想肉質表面較香口,可以炭燒(或BBQ),不過我今次係用鑊煎(只係晚餐,唔想洗咁多野呢)


特登搵哩個食譜,係因為啲香料同上次做咖哩啲香料差唔多,上次買咗好多支呢,哈哈,要用多好幾次先冇咁嘥 =P 不過要一提,其實芫荽籽可以唔買,每1茶匙芫荽籽可以用1湯匙先芫荽(切碎)代替,很方便,亦可減少要買的香料。





羊扒仔 4-6件





原味乳酪 約1杯
小茴香粉 1茶匙
芫荽籽 2茶匙
紅椒粉 1/2茶匙
蒜蓉 3茶匙
鹽 1茶匙
黑椒 1茶匙
橄欖油 2湯匙
檸汁 1湯匙





1.將所有醃料混合
2.羊扒仔洗淨後印乾,再放入醃料裡醃過夜(最少12小時)
3.煎/燒前,先刮走表面的乳酪,用中火,煎/烤至金黃,反轉再煎/烤至喜歡的生熟程度即可

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...