2.7.12

藍莓班戟

知點解,早兩個禮拜日起身嗰時突然好想食班戟。望吓個雪櫃,有盒藍莓,啱哂! 今次食譜用咗buttermilk (酪乳)。Buttermilk個名有啲誤導成份,事關酪乳其實同一般牛奶的分別,主要係酸性較高,而唔係較肥。用酪乳取代奶,可令蛋糕更鬆同更濕,再者,會冇咁容易焗燶。用來做班戟,可令班戟軟棉棉,十足十平時買現成班戟粉開出來的口感!

哩個食譜最難o既地方,就係買齊材料,因為喺香港,buttermilk 並不容易買到。即使搵到,價錢都會比較貴。不過,我又點會介紹一個整唔到o既食譜呢 ? 當然有解決方法啦 ! 就係自家製酪乳 ! 做法好簡單,就係將1湯匙的白醋加入1杯鮮奶入面,拌勻後等5分鐘 (奶會變得少許稠)。大家不防試吓 !




麵粉   1杯
泡打粉  1茶匙
疏打粉  1/2茶匙
鹽  1/4茶匙
糖  1 1/2湯匙
蛋  1隻
酪乳  1 1/2杯*
牛油  2湯匙,加熱至溶掉

藍莓  隨意



1. 先將所有乾材料混合
2. 牛油加熱後,稍為放涼(被免與蛋混合時將蛋煮熟),與蛋及奶拌勻
3. 將乾濕材料拌勻至剛剛混合(可有少許粒粒)
4. 用中火,在易潔鑊加入少許牛油(想較健康可用橄欖油,不過好食的東西從來都係唔健康 =p)
5. 倒入約1/4 - 1/2杯的班戟漿,再灑上幾粒藍莓
6. 煎至班戟表面有一點點泡泡(越多泡=越金黃)

7. 反轉,再將另一面煎至金黃即可




*1杯酪乳 = 1杯奶 +1湯匙白醋


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...