30.6.12

雜菜湯泡飯

氣炎熱,唔多想煮飯。都係諗啲簡單少少o既餸煮。早排差唔多晚晚出街食飯,食到開始有個小肚腩! 真係不得了。夏天快到,貪靚o既我又點可以接受到一個小肚腩呢 ? 好啦,七月開始只可以俾自己食"半飯",即係半碗飯...同埋戒肥膩煎炸野...希望好快見效啦~

今次我特別用咗鮮粟米去煲湯(粟米起粒後可連棒的部份一起煲),煲前將粟米起粒,食時會更方便 (最啱我哩啲懶人 =p)。以往我會貪方便,用罐頭或冰鮮粟米粒,不過近排我盡量用新鮮食材,因為製過的食品,始終唔夠新鮮食物咁健康。






蕃茄    4個,切件
紅蘿蔔  1條,切片
粟米  1條, 起粒
洋蔥  半個,切條
排骨   約15粒
白飯  1/2碗
鹽及黑椒  少許



1. 粟米去外皮後用刀起粒(如圖)

2. 將蕃茄、紅蘿蔔、粟米、洋蔥及排骨放入滾水裡,以慢火煲30分鐘
3. 加入白飯,再滾3-5分鐘即可(視乎個人喜歡的軟硬度)
4. 以鹽及黑椒調味即可

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...