27.6.12

香草牛扒配蘑菇砵酒汁

哩兩個禮拜開始好熱,真係有啲懶煮飯=p 所以都係煮一啲較快熟o既餸菜。咁啱放工經過街市,見到好塊有機牛扒,加個沙律就食得~ 而鋸扒,最正就係配紅酒汁! 整砵酒汁我通常會用現成雞湯,但其實最好食係用返燒牛肉汁或燒雞汁(真係燒雞或燒牛流出來啲肉汁,唔係醃醬嗰隻燒汁) 哈哈...我今晚係煎扒又何來燒汁呢? 所以都係用返雞湯 =) 今日心情靚,用咩汁都咁好食。






牛扒  1塊
蘑菇  3-4粒,切片
洋蔥  1/4個,切幼條
蒜蓉  1茶匙
砵酒  1/2杯
雞湯  1/2杯
迷迭香 1/2茶匙
鹽及黑椒  少許


1. 先用少許橄欖油與迷迭香及蒜蓉混合,再塗上牛扒上略醃15分鐘
2. 用大火,將牛扒的兩面封乾,再改用中火,煎至合乎個人口味的生熟度,灑上鹽及黑椒後盛起
3. 不用熄火,加入蘑菇及洋蔥,炒勻後再加入砵酒及雞湯,煮至剩下1/4杯的份量即可淋上牛扒(注意; 煮到尾會好容易乾水,小心燶呀 !) 

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...