31.10.14

紫甘筍忌廉湯

甘筍我見過好幾次,不過之前一路都沒有時間試。前兩天終於又遇上,馬上買下來。起初我聽說紫色是染色,後來才發現原來生出來的時候甘筍已是紫色。別看它外表這麼醜,去皮後就變深紫色。除了普通甘筍有的維他命 A、B、C及E外,紫甘筍另含抗氧化物花青素 (跟藍莓一樣),十分有營。顏色靚營養價值高,所以售價都高,100克賣$5.50 (即$25一磅),比一般甘筍貴幾倍。至於味道,我就覺得紫甘筍比一般甘筍味道濃且更甜。


 


紫甘筍忌廉湯的烹調方法非常簡單,甘筍煮腍後打成蓉再加熱及調味即可,整個過程只需15分鐘,既環保又快捷。唯一要注意是煮甘筍時的水份,太多的話湯會變稀,欠口感。今次為了特出紫甘筍的味道,我只用了洋蔥和薑調味,奇怪的是,食時有點像蕃薯糖水 ^_^""





紫甘筍  約200克, 去皮切粒
紅洋蔥  約1/4個, 切幼粒
鮮奶  250毫升
海鹽
薑蓉  1湯匙
水  約200毫升
橄欖油



1. 先用橄欖油爆香洋蔥粒,至洋蔥轉透明
2. 加水、甘筍粒及薑蓉煮約10分鐘至腍
3. 盛起甘筍和洋蔥,用食物處理器攪成蓉,再倒回湯中拌勻成糊
4. 煮滾後加入奶,再以海鹽調味即可

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...