3.1.12

鬼馬粢飯

2012年第一個post: 飯! May姐話齋,祝大家"飯飯掂"~ 希望來年大家日日都咁開心,最緊要係多啲時間陪屋企人,煮多啲好野俾佢地食=)


粢飯可以講係我最終意食o既早餐之一。以前有個舊同事成日請我食...而家間公司附近有得賣...唯有放假自己整來食。今次哩個粢飯有啲鬼馬, 係因為佢個餡唔係用油炸鬼,而係用春卷...最主要係因為我屋企樓下係冇油炸鬼賣,又突然好想食喎...唯有搵另一樣脆脆地o既野去代替啦。呵呵,點知味道又唔錯喎,所以決定同大家分享~






糯米  約2杯
水  適量
肉鬆
榨菜
素春卷 約5-6條  





1.糯米先洗淨,再用適量的水(一般煮飯的份量)浸約2-3小時
2.春卷炸至金黃,盛起備用
3.榨菜切絲備用
4.糯米煮成飯後襯熱將約3/4至1杯的份量放在保鮮紙上按至約半厘米厚的長方形(可放上另一塊保鮮紙,以免黐手),在粢飯的中間位置放上春卷、榨菜及肉鬆(小貼士:切勿貪心)
5.用保鮮紙協助,卷成條形即可



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...