3.10.11

熱牛油果湯

牛油果湯,我好耐之前飲過一次,係凍o既。之後,一路都想試整。前幾日行超市見到有牛油果做特價 (只係$6.9/個),就即刻諗起嗰個湯,終意試新食譜o既我,當然即刻上綱搵吓有咩唔同煮法。原來牛油果湯除咗凍飲仲有熱飲,凍的話,多數都係用奶做底,熱的,就係用雞湯做底。可能係大個咗o既關係,都係鍾意飲熱野多啲,所以,都係揀咗個熱版來試。出來o既效果幾特別,即creamy 得來又好開胃,同埋因為味道較酸,所以即使係好creamy,飲完都唔覺得好飽。


不過有小小貼士,視乎你自己個人喜好,雞湯可以加多或減少。同埋揀牛油果嗰時唔好揀太硬o既 (因為我攪淨小小渣,太硬的話,口感會冇咁好)




牛油  1湯匙
牛油果  1個, 切粒
番茄   4個, 切件
洋蔥  1個,切粒
蒜蓉  1茶匙
雞湯  3-4杯(視乎個人喜好)
青檸汁  1湯匙
檸檬汁  1湯匙
tobasco  隨意
鹽  1/2茶匙
糖  1茶匙



1. 先用牛油,以慢火,將蒜蓉同洋葸爆香
2. 加入番茄,炒約2分鐘,至番茄開始傳出香味,盛起備用
3. 待番茄略凍後,將番茄與其餘材料放入攪拌機裡(雞湯只加約2杯,剩下1-2杯待用),打至變蓉(小貼士: 我個人喜好有小小咬口,所以只是攪至七八成,你亦可根據個人喜好而作出調教)
4. 將湯倒入煲裡,加熱至滾後,可再應個人喜歡的稀稠度加入雞湯,再滾即可



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...