14.7.11

蒸雙蛋

哩個望落去好似火星表面咁o既物體,就係我另一最愛---天下無敵的蒸雙蛋(我唔係太鍾意食皮蛋,所以唔做鍾意食三色蛋)。我蒸蛋嗰日,例牌會煮多少少飯,因為蒸蛋餸食係最正O既; 煮飯時仲會比平時落小啲水,啲飯硬少少會好食啲,多啲口感。若果啲飯太腍,再加埋水蛋,我覺得好似食緊一paat野咁 =P


唔好睇佢簡簡單單,其實蒸水蛋一啲都唔容易。一下唔留神,就會變出好多火山洞,唔靚仔之餘口感亦唔好。我o既秘訣,就係試多幾次,成功係冇捷徑架! 哈哈哈~









雞蛋 3隻
咸蛋 1隻
鹽 1/4茶匙









1.先清洗咸蛋,再將蛋白和蛋黃分開
2.喊蛋黃先切成細粒再蒸熟(約8分鐘,至咸蛋黃變色)
3.咸蛋白與雞蛋完全打勻(顏色要平均,不能有任何蛋白"絲")
4.蛋漿打勻後倒入量杯,再加入2倍的水(例:若蛋漿有100毫升,就加200毫升水,共300毫升)
5.將蛋漿倒入碟裡,以最慢的火,蒸約12-15分鐘(似乎碟的深度)即成





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...