22.5.11

棒棒餃子

下雨天...留在家中做我的其中一樣至愛....就是餃子,今次係用咗自家製的餃皮。份量係一位從北京來的姨姨傳授(佢做餃皮的速度實在驚人,用木棒壓三兩下已經做皮一塊圓圓的餃皮,我每塊都要壓六七吓...還是不規則的 =p)。今次用同一個皮,做長棒型的餃子,效果還可,本來想做長啲,不過食嗰時都係短啲方便,所以最終都只係做到長食指少少的長度。














椰菜 約4片,切絲
免治豬肉 1磅
豉油 1湯匙
糖 1茶匙
生粉 2茶匙
麻油 少許

麵粉 2杯
水 約150-180毫升









日本豉油 2湯匙
米醋 2湯匙
辣椒醬 隨喜好









1. 先將麵粉及水混合(先加150毫升水,若粉糰太乾可以每次1茶匙的份量加剩餘的水,至粉糰不粘手為止)
2. 將粉糰放入雪櫃約2-3小時(要用保鮮紙包實,否則會表面會變乾)
3. 其間,可將餡料拌勻,醃最少30分鐘
4. 取出粉糰,用手搓成長條型後(約母指粗度),取出約1.5湯匙的份量,在工作枱上灑上少許麵粉,再用木棒壓出3" x 4" 的餃子皮(圖1)










5. 放約2茶匙餡料在中間後可將尾部摺埋,再將餃子的另外兩邊都摺埋(因是鮮餃皮,無需用蛋/水收餃皮(只要用加按一按收口便可黐實)








6. 包好餃子後,可於雪櫃冷藏(最多1日)
7. 食時,用中火煎熟餃子,至兩面金黃
8. 豉油及醋拌勻,用作汁料


自家小貼士:
煎餃好容易"未熟先燶",其實有個簡單方法: 熱油落餃子後,煎約1分鐘後,加水(至水餃的一半),煎至水份全收,再反餃子,煎香另一面即可(若是煎一般街買的餃子,煎至水份全收即可)

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...