23.5.11

醬爆茄子上海麵

尋日行屋企樓吓個商場,見到有有機農場擺檔做宣傳。一包有機菜,只係買$10 ! 所以一下子,買咗幾包冷門啲o既菜種(俾多咗錢,梗係試啲平時食唔到o既菜)。其中一包係"日本小松菜"。老細話哩隻日本小松菜最啱就係做麵"底"。佢仲提我,唔好煮到過熟,因為個口感會冇咁好...可能我個樣似唔識煮野,老細仲教埋我,佢話用來放喺底,通常係露莖嗰面,唔係露葉嗰面 =P 好啦,照足老細咁講,影相又真係幾靚喎。

今次除咗用了有機菜,仲好環保咁用咗一啲煲完湯o既瘦肉,所以用柱候醬,味道濃啲,可以蓋過煲完湯啲味。

我覺得小松菜可能係菠菜啲親戚,口感有啲似菠菜,不過味道強啲。另外一題,原來有機菜真係好食啲,需然貴兩三倍,但係好有菜味! 值得一試 !













熟瘦肉 200克
茄子 半條,切粒
小松菜 1扎
上海麵 1個

蔥花 1湯匙







柱候醬 2湯匙
糖 1茶匙
上湯 半碗
蒜蓉 1茶匙









1. 先將已熟的瘦肉切碎
2. 小松菜用滾水煮約2-3分鐘至熟透但仍"翠綠"(腍咗唔好食),盛起備用
3. 上海麵用最少2公升水,煮至個人喜好的口感,一般來講,約4-5分鐘便可。盛起,放在小松菜上
4. 用中火,爆香蒜蓉後加柱候醬,拌勻後可加入瘦肉碎及茄子
5. 抄約2分鐘後,加入上湯及糖,轉大火再煮2-3分鐘,至醬汁開始變稠,將茄子醬淋在麵上再灑上蔥花即可





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...