30.8.15

可樂雞翼

從搬入新居後,每星期都會有朋友上來house warming,好熱鬧。上星期第一次有小朋友到訪,除了薯條,我覺得小朋友一定是最愛雞翼 (這是我小時最愛小食之一)。不過上星期為了準備 honeymoon 旅行而忙了幾天,沒有時間一早將雞翼醃好,唯有用特別"武器" 可樂。可樂雞翼製作非常簡單,只需約20分鐘就可完成,即使是初入廚的朋友,亦可輕容做到。

預備派對小食,我自己不太喜歡多汁 (尤其是有小朋友,食時難免會將汁週圍滴) ,所以今次收汁後沒有將汁淋在雞翼面,當然,若果是晚飯時煮,可以將可樂汁淋上(送飯一流)。可樂雞翼味道較濃,無須用新鮮雞翼,用質素較好的冰鮮雞翼已經可以做到好好的效果。





Sadia 雞中翼  1盒 (約10 只)
薑  2片
蔥  2條, 切段
豉油  1/4杯
可樂 1罐 (325ml)



1. 用中火爆香薑蔥
2. 加入雞翼煎香,雞翼表面金黃後可加入豉油和可樂
3. 可樂滾後,轉中慢火蓋蓋煮約15分鐘
4. 最後轉中高火收汁 (像蜜糖的稀稠即可)


小貼士: 切勿心急用高火收汁,可樂糖份高,容易煮燶

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...