31.10.13

忌廉蘆筍湯 (Spargelcremesuppe)

廉蘆筍湯係傳統德國菜入面常見的菜色。尤其到每年四至六月的Spargelzeit,即蘆筍季節,每間餐廳的菜牌都會有哩個湯。雖然而家唔係蘆筍盛產o既季節,為咗配合我尋晚o既"德國之夜",所以特別煮咗兩碗。

首先,要表明今次係我第一次煮德國菜(咸豬手例外),而我亦從未去過德國旅行,只係讀書時學過幾句德文。所以"德國之夜" o既食譜全部都係上網搵的,而且係較簡單的食譜。實在今次做完資料搜集後,發覺原來好多歐洲國家o既烹調技巧同材料都有啲相似。可能係鄰國的關係,喺我熟識o既菜色當中,我覺得意大利或法國菜同德國菜最似。

我幾鐘意哩個忌廉蘆筍湯食譜,簡簡單單,食譜主要係來自一個德國婆婆的網頁 (再參考其他食譜加加減減)。鐘意係因為婆婆介紹咗一個 "一筍二食" 的方法,都幾啱用,因為我地通常喺超市買到的蘆筍好大包,只係做湯的話會用唔哂。一筍二食,係先切開蘆筍葉(即蘆筍尖),灼熟後用來伴hollandaise sauce,用來灼蘆筍的水變成"湯底",加入莖部再煮湯,令湯的蘆筍味較濃。




蘆筍  約300克 (切至約2吋長, 分開葉和莖)
牛油  1湯匙
麵粉  1湯匙
乾蔥  1粒, 切絲
忌廉 (或鮮奶)  1杯 (選用忌廉會較滑和香濃) 

蕃茜  1湯匙, 切碎
鹽/黑椒/肉豆蔻粉(nutmeg)  隨意 (少許)



1.  在煲裡,先將約半公升(500毫升)水煲滾,加少許鹽,再加入蘆筍葉,灼至全熟(約2-3分鐘,視乎粗度)
2.  盛起蘆筍葉,可保留一兩條做湯的裝飾,其他可配hollandaise sauce 食
3.  加入蘆筍莖,煮約6-8分鐘,至蘆筍變腍
4. 盛起蘆筍莖(不要水份),放入食物處理器打成蓉 
5. 若喜歡較幼滑的口感,可將蘆筍蓉過篩,備用
6. 以中火,於另一煲裡用牛油爆香乾蔥,再加入麵粉拌勻(加入麵粉後要常常攪拌)
7. 轉大火,加回蘆筍蓉及忌廉,不停攪拌
8. 視乎個人喜歡的稀稠程度,加入蘆筍水(灼蘆筍的水),煮滾後加入蕃茜、肉豆蔻粉、鹽及黑椒調味即可

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...