3.10.12

焗脆薯片

野, 哩個幾禮拜開涼返,又可以入廚房煮野。已經諗咗一系列想整o既菜色,研究成功就同大家分享啦。今日哩個焗薯片係我近期較鍾意o既食譜之一 (其一,因為我係薯仔怪...其二,係因為佢外脆內軟),唔係賣花讚花香,真係好好食架。食西餐,唔食焗薯可以試吓配哩個,包你食過返尋味~ 睇相都知,雖然個薯仔切成一片片,不過每片都冇切到底,所以望落去好似一個長長薯仔的形。





薯仔   2個
牛油   2湯匙,溶掉
橄欖油  2湯匙
刁草   1茶匙
百里香  1茶匙
蒜蓉 1茶匙
鹽  1/2茶匙
黑椒  1/2茶匙




1. 混合橄欖油、蒜蓉、刁草、百里香、鹽及黑椒 (靜置30分鐘,讓香草出味)
2. 將已溶掉的牛油與橄欖油拌均
3. 薯仔洗淨後小心切片 (注意: 底部要留最少0.5厘米,否則會好容易斷,斷關效果唔靚)
4. 小心打開薯仔,在每片薯片上塗上牛油
5. 以約200C焗35-40分鐘,至薯仔表面金黃,外脆內軟即可






沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...