11.10.11

合桃雞丁

成日去茶餐廳o既朋友,一定會覺得哩個餸熟口熟面。唔好睇哩個餸簡簡單單,其實,都幾有營養架。西芹可以降血壓,另外,唔洗講,大家都知,合桃有補腦功效之餘亦能美顏。有時人小小,唔知食咩好o既時候,哩類餸就最啱。


今次為咗慳時間,我揀咗用即食合桃。為咗今佢好味啲,我加咗啲蜜糖同芝麻上面 (其實市面上都有啲有蜜糖o既即食合桃,不過嗰啲個保存期相對冇咁耐,所以都係買原味自己整。




即食合桃  約20粒
蜜糖  1湯匙
水  1/2湯匙
芝麻  1茶匙


雞扒  1塊,切丁
西芹  3條,切粒



豉油  1/2湯匙
糖  1茶匙
生粉  1/2茶匙



1.先用調味醃雞丁最少15分鐘
2. 以中火,烘熱合桃,約30秒後反轉,再烘30秒後,加入己混合的蜜糖及水,用快手炒均後離火,加入芝麻再炒均,盛起備用
3. 再以中火,爆香雞丁,約1分鐘後加入西芹,再炒約2分鐘,加回合桃,再炒約30秒即成

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...