24.10.13

芝士薯餅

餐可以話係每日令人最頭痛o既一餐。星期一至五就要趕返工,冇時間煮。星期六日...嘿嘿...當然係訓到日上三竿啦 =P  哩個芝士薯餅絕對係週末"想食好啲"但係又懶煮o既好"煮"意。只需用刨絲器不斷刨刨刨,之後攞去煎就可以。 雖然今次我只係用咗洋蔥同芝士配搭,但係其實哩個薯餅好多變化,可以加煙肉碎或改用三文魚。

至於芝士,我最終意用水牛芝士碎,因為薯餅煎熱後,一咬就可以拖出長長的芝士絲,好開心架! 





薯仔  1個(大)
洋蔥  約1/4個
芝士碎  1/4
蒜蓉  1茶匙

鹽/黑椒  少許
刁草  1/4茶匙

牛油 (或橄欖油)





1. 薯仔清洗後刨成絲 (可連皮),用廚房紙印出多餘水份,至表面乾身,備用
2. 洋蔥同樣刨絲,與薯仔絲、芝士碎及蒜蓉混合
3. 以鹽、黑椒及刁草調味,再用手將薯仔絲壓成薯餅
4. 以低火熔掉牛油(想健康啲就轉用橄欖油),再用慢火將薯餅煎至兩面金黃即可。


小貼士: 煎薯餅煎時不能太猛火,否則外面燶哂入面啲薯絲未熟就唔好啦

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...