17.5.11

菇菇炆牛腩

好多人都話牛腩好難炆得腍。又要用壓力煲又加鬆肉粉先得...但其實,要炆靚牛腩一啲都唔難。關鍵材料係時間。只要跟足步驟,一啲都唔難。好多人會一開始就落醬汁,因為會較入味,但我會到最尾先加醬汁,免得"拿"到啲肉實哂冇咁易腍。

另外,今次係我第一次用候頭菇煮餸。事原係早兩個星期前行超市時見到有個promoter 姐姐搞試食,其實我平時對哩啲試食都唔會特別有興趣,不過炆候頭菇我真係未試過,估唔到,口感都幾唔錯,最終買咗一包試(佢話唔好買咁平o既菇,因為會冇咁爽...但佢咁講,可能係因為佢包菇比其他牌子貴成$50 =P )


材料:
牛腩 1件
冬菇 10隻,去莖及浸軟
候頭菇 5隻,浸軟
柱候醬 3湯匙
冰糖 約1湯匙
薑 3片

製作:
1. 將冰糖放入500亳升的滾水裡
2. 用少量油及中火,先爆香薑,再煎香牛腩的四面至金黃。
3. 將牛腩及冬菇放入冰糖水裡,蓋上煲蓋滖10分鐘熄火***
4. 約2-3小時後,待煲內的溫度到降至接近室溫(用手觸摸煲蓋感到微暖),便可加熱第二次(共要加熱4次),只需加熱後滾約5分鐘便可以蓋上煲蓋熄火(每次加熱要記得反轉牛腩,讓熱力更平均)
5. 最後一次加熱時可入柱候醬及候頭菇,滖10分鐘後,同樣蓋上煲蓋媳火
6. 加熱4次後,牛腩會變得腍身,食熱只需加熱即可


***自家小貼士: 熄火後切勿揭開煲蓋,讓熱力慢慢滲透,令肉質變腍

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...