27.3.14

波特菇焗蛋

媽曾在<食平D> 節目內介紹過 "大啡菇" ,香港又稱為波特菇,英文是 portobello mushroom。Portobello 平均直徑有三至四吋,口感有點似肉類,所以食素的人士有時亦會煎來當扒食。我很喜歡 portobello,除了口感外是因為它的菇味特濃,不過進口貨最平都$20-30一隻,對於慳家的我,實在不能常吃。好消息是,最近幾個月,間中都會在超市內見到"本地"種的大啡菇(大蘑菇),雖然個種就同進口的不同 (口感都是爽彈的不過味道較淡) 價錢比進口的平一半,約$10左右一隻,抵食。

以下的焗蛋是用進口的portobello ,是做特價時買的 (@$10/隻) =P 所以肥媽講得好: 「我地係要食平啲,唔係食cheap啲」,最緊要平時留意價錢,遇到平貨先識得買 !






portobello  2隻
蛋  2隻
巴馬臣芝士   約2湯匙
海鹽/黑椒 各1/4茶匙
橄欖油




1. 波特菇清洗後去蒂,用廚房紙印乾
2. 用少許橄欖油塗在菇的表面,灑上海鹽和黑椒,放在焗盤上 (菇內向上)
3. 在預熱200C的焗爐內將菇焗5分鐘 (這個步驟是要焗走菇內的水份),取出,如有水份,先倒出
4. 在每隻菇的中間,打入一隻蛋,再灑上芝士
5. 最後,再焗約10-12分鐘,可按個人喜歡蛋的生熟程度而加減時間




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...