29.10.12

魚柳焗南瓜

兩日就係哈囉喂,例牌都要整返個用南瓜做主角o既菜色。買咗半個南瓜返來,望咗好耐都未諗到點煮。本來想用來煮排骨,但係又覺得太普通...同埋因為想食魚,最終諗到哩個餸。

其實最初o既構思係想煎香啲南瓜同魚,再將兩樣野砌埋一齊(不過咁又怕啲味道mix唔到)。今次都係試吓,做唔到啲南瓜真係可以吸收啲魚汁,不過焗魚,始終唔會漏好多汁出來,不過剛好令到啲南瓜唔會太乾身。






蕃茄(大)  1個,切粒
南瓜  約半個
冰鮮魚柳  1條
鹽  少許
洋蔥  1/4個,切幼粒
蒜蓉  1茶匙
橄欖油 1湯匙
茄汁  1湯匙




1.南瓜去皮後將一部份切成半寸厚(預留另一部份切成幼粒,約1/4杯)
2.切片的南瓜塗上薄薄的橄欖油,再灑上少許鹽,以200C焗約10分鐘,取出備用
3.期間可處理魚柳,魚柳洗淨後切成與南瓜相約的大細
4.南瓜取出後可放上魚柳件(喜歡食較濃味的話可在魚柳上灑鹽)
5.魚柳焗約10-12分鐘
6.可於焗魚時準備醬汁,以少許橄欖油爆香蒜蓉及洋蔥(至洋蔥透明)
7.加入蕃茄及南瓜,炒至蕃茄軟身後加入茄汁及2至3湯匙水,拌勻後煮2分鐘,盛起
8.取出魚後可淋上蕃茄南瓜汁

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...