19.7.11

老少平安

第一次聽哩個餸名,諗極都諗唔到係用咩材料做。後來先知,原來係鯪魚滑同豆腐。因為又冇骨又軟棉棉o既關係,無論係老人家定係小朋友,都食得好安心同好開心。最好o既地方,係製作簡單,又比較難"蒸老咗",絕對係一個"入門菜色",不妨試試~


今次為咗影相靚仔啲,我加咗小小蝦米入去,當然,味道都會香啲,不過,其實唔加都一樣咁好味。調味方面,我用咗比較淡味o既豉油,主要係加小小色,令到個餸望落去冇咁單調。因為鯪魚肉本身已經夠哂味,所以想食得淡啲的話,唔加都可以。








豆腐 1磚
鯪魚滑 約200克(同豆腐同等份量)
蝦米 約1湯匙,浸軟後切碎










生抽 1湯匙
糖 1/4茶匙
水 1湯匙





1. 鯪魚滑先於碗內攪鬆(攪鬆後先與豆腐混合,能更快拌勻)
2. 加入豆腐與蝦米,所有材料盡量以最少動作次數拌勻(攪得太多會令豆腐太碎,影響口感)
3.以大火,蒸約12-15分鐘後取出,小心倒出多餘水份
4.所有調味拌勻,以慢火加熱後淋上豆腐面即可



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...