22.10.11

南瓜雞批

因為要出差,搞到成個禮拜都出唔到食譜,偷咗成個禮拜懶,要開工喇。繼續南瓜系列,今日做咗個南瓜批,不過,係咸版。今次好想個味道特別啲,所以上網search 吓有咩香料可以用,最終揀咗五味粉做調味,估唔到五味粉同南瓜啲味咁夾。哩個批餡,若唔做批,其實可以加啲排骨,當然啦,啲南瓜就唔洗煮到咁爛。




批皮
牛油  8湯匙,切粒後雪凍
麵粉  1 1/2杯
鹽  1/2茶匙
糖  1/2茶匙
冰水  3湯匙
白醋  1 1/2茶匙


批餡
南瓜  約300克,切粒
洋蔥  2湯匙,幼粒
免治雞肉  約100克
薑蓉  3茶匙
鹽 約1/2茶匙
糖 1茶匙
五香粉  1茶匙



1. 先做皮: 用义將已雪凍的牛油粒與乾材料混合(至麵粉沾滿每粒牛油)
2. 加入冰水及白醋,攪拌至剛剛混合後,用保鮮紙包好,放入雪櫃(最少)1小時
3. 取出麵團,在工作枱上灑上麵粉,用木棍壓平至約0.5厘米,鋪在批模上,用手指輕力按批皮確保皮貼住模,再用义在皮上刺孔疏氣,放回雪櫃備用
4. 以中火,爆香洋蔥至透明,加入雞肉,炒約2分鐘,盛起備用
5. 不用洗鑊,加入南瓜,以中火,煮約3-4分鐘至南瓜開始腍,熄火,以义壓至容(可保留少許南瓜粒,令口感更豐富)
6. 再以中火加熱,加回雞肉,與南瓜拌勻,最後加入薑蓉及其他調味,完全混合後可盛起
7. 將南瓜蓉平均分在批皮裡,以375F焗約15分鐘至批皮熟透即成(若要皮邊更金黃,焗前可塗上蛋漿)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...