13.9.11

柚子小蛋糕

 個小豬蛋糕模實在太可愛。今日放假又再整 =) 其實係因為前兩日整嗰時朋友話唔夠柚子味,所以想將個食譜改良小小先出。今日再整,落柚子蜜時重手咗,另外再加咗鮮檸檬皮,香咗好多,好滿意。 材料同做法都唔算太複雜,唯一要注意,就係若果用公仔模o既時候,一定要花小小時間用牛油塗好個模,否則,蛋糕有機會"黐"住唔出來~




低筋麵粉 1 1/2杯
砂糖 2湯匙
黃糖 2湯匙
泡打粉 2 1/2茶匙
鹽 1/4茶匙


蛋漿 3湯匙
奶 3/4杯(置室溫)
牛油(溶) 4湯匙
柚子蜜 4湯匙
檸檬皮碎(zest) 1湯匙



1. 先將所有乾材料過篩後混合(小貼士:泡打粉要與其他材料完全混合,否則焗時,小蛋糕會不規則地發 - 即邊大邊細)
2. 再將所有濕材料混合,加入乾材料內,攪至材料剛剛混合即可(切密過份攪拌)
3. 將粉漿倒入己塗上牛油的蛋糕模裡(約7-8成滿)
4. 用200C,焗約12-15分鐘 (視乎模的大細),可用牙籤刺入,若取出時沒有黐住粉漿即成



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...