23.6.11

紅酒燴牛尾

每次喺餐廳見到哩個菜就一定會叫。因為雖然製作唔算難,但係時間長,唔係成日有咁多時間。其實準備工夫唔算多,係焗o既時間較長,要2-3個鐘。若果冇焗爐,可以喺爐頭煮(約2小時),不過用焗爐有個好處,就係唔洗睇火=)


因為時間較長,所以唔好嘥咗焗爐啲熱力,我放咗兩個薯仔入去焗(用鍚紙包住,再用义刺破數次),咁就連飯都唔洗煮 !









牛油 1湯匙
紅蔥頭 1個,切碎
洋蔥 半個,切粒
蒜蓉 2茶匙


牛尾 8件
蕃茄 1個,切粒
紅蘿蔔 1條,切件
蘑菇 6粒,切半








香葉 2塊
百里香 1/2茶匙
紅酒 約1 1/2杯
鹽 3/4茶匙
糖 1/2茶匙










1. 以中火,用牛油爆香蒜蓉、洋蔥及紅蔥頭
2. 將材料堆埋一面,加入牛尾,煎香牛尾至金黃
3. 加入蕃茄、蘿蔔及蘑菇,與其他材料炒5分鐘(無需攪動太多)
4. 轉大火,加入紅酒及其他調味,滾後轉細火再煮5分鐘(若果是用煲炆,可繼續炆約1.5-2小時,每15分鐘攪動一次以防燶底)
5. 用焗爐的話,先將焗爐預熱170C,牛尾盛起,放在焗盤的中間,再將其他材料淋上(小心紅色汁"跳"出來),用鍚紙蓋面,焗約2.5-3小時至牛尾腍身,可容易地由骨脫離即可



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...