15.11.11

脆脆烤羊架

足足四日冇出食譜喇!之前因為要幫朋友搞婚禮所以忙咗幾日,雖然仲係好攰,不過要出食譜喇 !


前晚做咗個羊架,原來好簡單就做到餐廳o既水準。就算平時好小入廚o既朋友,都應該會處理到,唯獨是,香料比較多,若果真係買唔到新鮮的話,用乾o既都得,不過可能個味道就會差啲。




羊架  2排



麵包糠  1杯
芥末  2湯匙
蕃茜  2湯匙,切碎
鮮迷迭香  1湯匙,切碎
鹽  1/2茶匙
黑椒  1/4茶匙
橄欖油 2湯匙



1.用少許鹽及黑椒將羊架略醃,再用中大火,將羊架煎至金黃(每面約3-4分鐘),盛起備用
2.將所有調味混合,平均地塗上羊架上(小貼士: 用手輕按,有助麵包糠黏實)
3.以190C焗約20-25分鐘,至羊架熟約7-8成即可(若想更熟,可再焗多5-10分鐘)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...