18.5.13

蘑菇焗蛋餅

多時買材料煮西餐,只係用得一部份,到第二晚,因為唔想食同昨晚同樣的菜色,最終,都係浪費剩餘食材。尋日朝早打開雪櫃,又"發現"一啲前晚的剩餘物資,諗咗一諗,見到有蛋,不如就整個frittata啦。

傳統的做法,會先將材料爆香至半熟,再加入蛋漿拌均,在平底鍋裡煎至底部金黃,之後移到焗爐,焗至表面都金黃及蛋漿熟透。我今次哩個版本同傳統做法有啲唔同,分別係先將材料炒至半熟,再平均地分在muffin模裡,再倒入蛋漿焗。除此之外,為咗讓蛋更腍更滑,我喺蛋漿裡加咗少少奶,可算係另一種口味。唯獨是味道會較用純蛋漿的做法冇咁香口。






洋蔥  1/4杯,切粒
蒜蓉  1茶匙
蘑菇  3-4粒,切片
西蘭花 1/4杯,切細塊
芝士碎 約1/4杯
蛋  4隻
鮮奶  100亳克
鹽/黑椒  少許
牛油  1湯匙  




1.將蛋打勻,再加入鮮奶及芝士碎拌勻,按個人口加鹽/黑椒調味
2.用牛油及中火,爆香洋蔥及蒜蓉,至洋蔥開始轉透明,加入蘑菇及西蘭花略炒
3.離火,將蘑菇及其他材料平均地分入6-8個瑪芬模內 (視乎大細)
4.倒入蛋漿至9成滿(焗時蛋會微微澎漲)
5.用200C焗15-18分鐘,至表面金黃及蛋漿熟透即可取出
6.取出後靜置約2-3分鐘,(可用小刀協助蛋餅脫模)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...