19.6.11

忌廉泡夫

每次經過地鐡站,最怕就係經過賣cream puff o既舖頭,因為每次聞到都已經忍唔住想買。再望多兩眼,見到咁多款唔同選擇,就一定會買個來食。 佢地實在太邪惡喇 !食一個通常係唔夠喉,但係又驚食兩個會太肥 =p 我好鍾意整細細個cream puff,之後放入凍櫃,到想食就攞兩個出來,放返幾分鐘室溫,就食得,放便到不得了。










水 1杯
牛油(無鹽) 6湯匙
糖 1茶匙
鹽 1/4茶匙
麵粉 1杯
蛋 4隻(大)


忌廉 約250毫升
糖 2湯匙









1. 在煲裡,先滾水,再加牛油、糖及鹽,轉中火
2. 離火,加入麵粉,用木棍混合成粉圑
3. 成粉圑後,用中火,煮2-3分鐘(要不斷攪拌)
4. 再離火,待粉圑溫度略為降下,可加蛋,每次加一隻,待完全混合才加第二隻(小貼士: 若粉圑溫度太高,會將蛋煮熟,切勿心急)
5. 焗爐先預熱 180度
6. 將約1湯匙的粉圑放在牛油紙上,重覆
7. 將泡夫焗約30分鐘至表面金黃即可取出
8. 待凍後,將泡夫切半(不要切斷)
9. 在凍的碗中(可事前放入雪櫃約1小時),用打蛋器打起忌廉至企身,加入糖(小貼士: 天氣較熱的時候,打忌廉時可坐冰水,有助打出靚忌廉,另外,忌廉最好用時先由雪櫃取出)








10. 唧袋放入星型唧咀後,再放入忌廉,唧入泡夫裡即可





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...